vrijdag 1 mei 2015

April / may; last years faves

Hallo mei! Ik kan de meivakantie bijna aanraken, nog eventjes één dagje lesgeven. Ik kijk een beetje met weemoed terug naar mijn april- en meifoto's van vorig jaar. Volgens mij was het weer toen echt véél beter. Ik weet nog hoe ik in mijn maxiskirt op het Bevrijdingsfestival struinde en dat ik met Koningsdag op het Leidseplein zat en mijn blazer met gemak uit kon trekken. Wanneer komt, nee blíjft het nou eens een tijdje lekker weer? Ik heb dus straks gewoon twéé weken vakantie. The perks of being a teacher. Stiekem weet ik niet eens wat ik met al die vrije tijd aanmoet, maar ik heb al een paar leuke dingen op de planning staan. En als het mooi weer wordt, dan heb ik natuurlijk helemaal niets te klagen. Wat doen jullie in de meivakantie?

15 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat een prachtige foto's!
    Ik ga diehard leren voor mijn examens deze vakantie :(
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke foto's, ik hoop dat het snel weer zo mooi weer gaat worden en blijft! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wauw prachtige foto's! En dan vooral die laatste, die detailfoto van die oorbel. Heel erg mooi! En geniet van je vakantie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop ook dat het mooie weer gauw terug komt, ben dat sombere weer eigenlijk een beetje zat.
    Je foto's vrolijken mij in elk geval wel op haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah leuke foto's zeg, lekker vrolijk! Geniet van je vakantie, over een paar uurtjes is het voor mij ook zo ver ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik werk veel in mei. Maar je foto's geven alvast een happy vibe ;)
    Lesgeven? Ben je toevallig ook leerkracht? : o)

    Ps. Ik geef momenteel een leuke box weg. Zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die maxiskirt is zo mooi! En ik baal ook dat het weer nu een stuk minder is dan vorig jaar.. Ik verlang er naar om jurkjes te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie foto's! Een wat een vrolijkheid straalt er vanaf! Het lijkt wel op een zomervakantie als ik je foto's zo zie haha! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke foto's! Geniet van je vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zulke mooie foto's, prachtige kleuren! Verliefd op dat broekje!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zomerse foto's, fijne vakantie! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een heerlijke foto's maak je toch altijd! Ze zijn allemaal zo mooi! Zo fijn dat je gewoon even twee weken vakantie hebt. Lijkt me heerlijk. Ik ga gewoon volop werken (studententijd is voorgoed voorbij voor mij haha) en heb gelukkig wel 1 dagje vrij deze week! Geniet van je welverdiende vakantie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful photos!:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt G.E.W.E.L.D.I.G.E foto's. Love it! Sommige poses van jou zijn ook zo lekker ondeugend haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh heerlijke foto's! Het lijkt inderdaad net alsof het toen veel beter weer was :( Ik heb helaas geen meivakantie, maar als de zon gaat schijnen, hoop ik toch wat stralen mee te kunnen pakken!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.