donderdag 28 mei 2015

Adidas Superstar

Ein-de-lijk. Deze mevrouw heeft sneakers. Ik weet niet hóe lang dit al bovenaan mijn wensenlijstje stond, maar ik denk al minimaal twee jaar. Eerst wilde ik Nikes. Maar steeds als ik in een sneakerwinkel stond, vond ik geen kleurencombinatie die ik mooi vond of vond ik het net te duur. Een tijdje geleden viel mijn oog op de Pharrel Williams Super Colours. Ik vond de lichtblauwe variant supertof. Ik heb in Adidas-stores gekeken in Nijmegen, Utrecht, Antwerpen en online, maar ze waren overal alleen nog in grote maten te koop. Dus ook dat had ik maar opgegeven. Mijn zusje bestelde twee weken geleden de Adidas Superstars. Die vond ik eigenlijk ook wel erg leuk, maar natuurlijk: ook die waren online niet meer in mijn maat te vinden. Afgelopen weekend waren we in Haarlem en daar gingen we ook een schoenenwinkel in. En wat bleek? Daar waren de Superstars in mijn maat, namelijk 39 1/3. Ik heb er nog eventjes over nagedacht, maar eigenlijk wist ik wel dat ik ze zou kopen. Wat ik leuk vind aan deze schoenen is dat ze zo makkelijk te combineren zijn. Ik kan een weer eens een boyfriendjeans aan, maar het kan zelfs tof staan onder een maxiskirt. En ik hoef niet meer vijf werkdagen op hakken te staan in de klas, dat vind ik ook fijn. Wat vind jij van de Adidas Superstars?


Avicii & Martin Garrix & Simon Aldred - Waiting For Love (luister)

21 opmerkingen:

  1. Ze blijven zo leuk! Ik wil ze ook nog heel graag. Vallen ze groot of klein?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel groot, ietsje. Ik heb normaal maat 40 van schoenen. En van deze 39 1/3.

      Verwijderen
  2. 'T zijn ook super fijne schoenen! Heb ze zelf ook en ze lopen echt geweldig en ze zijn ook nog eens goed voor je voeten. Veel plezier ermee! Ik verwacht zeker nog een outfitpost :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaaauw, wat een mooie foto's heb je gemaakt van je nieuwe schoenen :D Ze zijn natuurlijk ook erg leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuk dat je nu eindelijk sneakers hebt! Ze zijn echt heel erg tof. En inderdaad makkelijk te combineren. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf! Lijkt me inderdaad heel makkelijk te combineren, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yay wat een mooie schoenen zeg! Superleuke foto's ook :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke foto's! En hele toffe schoenen, ik heb zelf ook echt maar één paar sneakers, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa, ze zijn zo cool! Ik vind ze ook zo gaaf, maar echt zoveel mensen hebben ze al... dat schrikt mij een beetje af.. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze blijven zo leuk! Wat een prachtige foto's, met die bloemen! Het lijkt net een bloemenrivier, hihi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf hoor, ze passen inderdaad overal bij! Dat je altijd op hakken loopt in de klas, dat kan ik echt niet! Eigenlijk altijd sneakers voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw die rozen! Heel mooi. Ik ben geen fan van deze schoenen maar kan me goed voorstellen dat het zwaar is om vijf dagen in de week voor de klas te staan op hakken. Dit soort schoenen zijn dan ideaal natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staan je goed! En wat leuk gefotografeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful :) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook Adidas Superstars, maar dan helemaal wit. Ik vind ze zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Je foto's zijn prachtig! Die roosjes. ♥ Onder een maxi skirt zie ik ze ook best vaak verschijnen! Ze zijn moooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik wil ze ook maar mensen zeggen dat ze niet goed zijn. Mijn vriendin heeft het ook het is kapot gegaan in 5 dagen����ik weet nu niet of ik ze moet kopen of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lastig ja, want ze zijn niet goedkoop. Bij mijn schoenen is er in ieder geval niks aan de hand. Ik vind ze heel fijn!

      Verwijderen
    2. Hoi. @anoniem... Hoe ging het met het retourneren toen ze kapot gingen. Wij zitten nu met kapotte superstars en een winkel dat geen geld terug geeft. Bon is aanwezig.

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.