zondag 31 mei 2015

# 075 - Instagram - week 22

Afgelopen week was een beetje vermoeiend, althans, zo voelde het voor mij. Op maandag was iedereen nog lekker vrij. Ik geloof dat ik niks bijzonders gedaan heb op die dag. Woensdagmiddag bleef ik wat langer op school, omdat ik 's avonds de avondvierdaagse mee ging lopen. Ik had toch nog wat tijd over. Die heb ik besteed door een taartje te eten bij de La Place met een boek erbij. Ik wist ook dat iemand uit de straat een winkel heeft in Lelystad, met allemaal buitenlandse producten. Daar ben ik ook heengegaan. Ik kreeg een hele rondleiding in de winkel en mocht ook de keuken zien. Heel leuk was dat! En ik heb er ook lekker kunnen eten. Op donderdag ben ik met mijn klas weer met de Cito's begonnen. De eerste uitslag is binnen en ik ben er heel tevreden over. Vrijwel alle kinderen zijn vooruitgegaan met woordenschat, dus daar ben ik trots op. Ook moesten we donderdagavond twee inentingen halen voor Zuid-Afrika. Volgens mij ben ik daar niet zo lekker van geworden, want ik voelde me niet zo fit. En ik werd ook verkouden uit het niets. Gisteren maakte ik outfitfoto's. 's Middags ging ik met Estelle naar het dorp. Ik kocht een agenda en notitieblok voor volgend schooljaar, voor maar 3 euro samen. En we namelijk natuurlijk het 4-uurtje. Ook kocht ik het boek Divergent. Tot slot besloten we nog om bloemen te kopen voor mama. Toen we thuis kwamen had Servais had onwijs lekkere lasagne gekookt, yummie! 's Avonds wilde ik niets doen, want ik kon nog wel wat rust gebruiken. Ik heb Kingsman voor de tweede keer gekeken, samen met mijn broer en zus. Aankomende week ga ik weer veel Cito-toetsen doen met de kinderen. En woensdag ga ik naar Maroon 5! Aaah, mijn eerste concert óóit. Ik heb er ontzettend veel zin in.


Met Lasse Schöne op de foto, hihi. ✗ Haarlem. ✗ Sint Bavokerk.


Lekker lang rondje wandelen. ✗ Taartjes op de markt. ✗ Love.


OOTD op dinsdag. ✗ Outfit die ik droeg in Haarlem. ✗ -


OOTD op woensdag. ✗ Blauwe regen. ✗ Een taartje eten en boek lezen in La Place.


OOTD op donderdag. ✗ Adidas! ✗ Carpaccio.


Twee inentingen, au. ✗ OOTD op vrijdag. ✗ Haarlem.


OOTD op zaterdag. ✗ Kus. ✗ Theetje bij de Hema.


Details. ✗

7 opmerkingen:

  1. Ik was ook echt ziek geworden van de inentingen die ik nodig had voor India... Echt niet fijn, maar het is het wel waard geweest haha.

    Ik vind die outfit met de maxi-rok echt super leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zulke mooie foto's!! Echt leuk dat je elke week zo'n overzichtje laat zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je outfitfoto's zijn erg mooi geworden! En alvast heel veel plezier bij het concert van Maroon 5, jaloersss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's weer! Ik heb dezelfde schoenen maar ze zijn niet meer zo schoon haha! Die taartjes zien er heerlijk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's weer! Ik wist helemaal niet dat je naar Zuid-Afrika gaat, wat ontzettend tof. Wel balen dat die inentingen zo'n pijn deden :( En ik vind je nieuwe sneakers zo tof! Die gaan ook op mijn wishlist! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's heb je gemaakt! Echt tof dat je nu Adidas hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.