zaterdag 24 januari 2015

10 outfits

De afgelopen twee weken maakte ik elke ochtend dat ik moest werken een foto van mijn outfit. Ik deed dat al eens eerder en vond het leuk om nog eens te doen. Bovendien is dit een goede vervanging voor mijn normale outfitpost (aangezien er sneeuw ligt en het méga koud is, sla ik het outfitfoto's maken liever even over). Eigenlijk zou ik het niet erg vinden om de hele dag binnen te zitten. Er is alleen een ding. Een paar maanden geleden kocht ik een keer zo'n treinkaart bij Kruidvat, waarmee je onbeperkt door heel Nederland kan reizen. En je raad het al, die heb ik tot nu toe niet gebruikt en hij is alleen nog vandaag en morgen geldig. En ja hoor, er rijden natuurlijk ontzettend veel treinen niet door de sneeuw. Misschien ga ik even naar Zwolle met de trein, ik kijk nog even. Maar nog even terug naar de outfits. Welke zijn jouw favoriet?! Do tell.

18 opmerkingen:

  1. Supergave outfits! Vooral de eerste vind ik leuk, Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 en 6, maar eigenlijk zijn ze allemaal supermooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staan mooie outfits tussen. Outfit nummer 6 is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, zitten hele mooie tussen! Ben het met de anderen eens, nummer 6 is super mooi!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits! Een paar ervan had ik op instagram voorbij zien komen maar kan ze me niet allemaal meer herinneren, haha. Eigenlijk vind ik 8 wel het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ik de 2e en laatste outfit het leukst vind! Fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je eerste outfit heel erg leuk, dat zou ik ook nog wel eens willen proberen zo'n blouse met een trui. Geeft altijd een leuk effect vind ik. Ik vind je kledingstijl zo leuk en afwisselend, vergeleken met mij haha. Ik draag altijd een beetje hetzelfde haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfits! Mijn favoriet is die met het rode rokje :) Ik vind het shirt ook heel mooi! En hopelijk heb je je treinkaartje nog kunnen gebruiken vandaag. Altijd zo jammer als er dan ineens bijna geen treinen rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfits! Je hebt zo'n toffe stijl haha<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zit je haar leuk zeg met zo'n klein knotje! Leuke outfits! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt altijd zulke leuke kleding aan! 1 & 4 zijn denk ik mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke outfits! Ik vind 1 en 5 het allerleukst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke outfits! Ik vind 1 en 5 het allerleukst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moet nog steeds een witte blazer kopen, dankjewel dat je me er even aan herinnerde! Haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een leuke style zeg! Vooral de laatste, leuk rokje gecombineerd met een heerlijk fluffy vest I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfits! En mijn favoriet outfit is foto 5, super leuke trui!
    Oeh en die Primark vest op de laatste foto is zo heerlijk hé, ik heb die ook, hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk, 10 outfits achter elkaar! Even tellen... outfit 5 is echt mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke outfits! Je hebt echt leuke kleren!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.