zondag 21 september 2014

# 041 - Instagram - week 38

De zomer zit erop! En afgelopen week heb ik geprobeerd om op sommige momenten nog eventjes van het weertje te genieten. Door bijvoorbeeld met de kinderen naar buiten te gaan en op donderdagavond lekker hard te lopen. Verder was het door de week niet heel veel anders dan het normaal is. Ik heb gewoon gewerkt, ben op maandag-, dinsdag- en vrijdagavond gaan sporten in de sportschool en heb weer Expeditie Robinson gekeken. En HNTM (maar dat kijk ik terug). Zaterdag was de dag waar ik al zoveel weken zin in had.. Winkelen! Ik had echt zin om lekkere truien en vesten te kopen en ik wilde ook graag nieuwe jeans. Ik ben heel goed geslaagd. Eigenlijk had ik na het winkelen bij de Primark al zo'n volle tas, dat ik daarna niet meer echt op zoek was naar iets. Ik ben heel blij met mijn aankopen en morgen zullen jullie er een shoplog van zien. Gisteravond keken Daphne en ik bij Giedo de film Transcendence. Wel een toffe film, maar dan vind ik Lucy toch een stuk leuker (een beetje hetzelfde concept..). Omdat ik best wel moe ben van de hele week, doe ik het vandaag maar eens rustig aan. Het is herfst! En daarom maakte ik eindelijk weer eens mijn havermoutontbijtje. Geniet van vandaag!

Volg mij @denisekoopmans.


Scheveningen. ✗ Hoe leuk is dit wagentje met geschilderde schelpjes? ✗ Pretgezicht.


OOTD op maandag. ✗ Ben & Jerry's! Peanut butter cup en raspberry chocolately chunk. ✗ OOTD op dinsdag.


- ✗ Tomatenschotel, my fave! ✗ OOTD op woensdag.


Outfit in september, 2012 ✗ - ✗ OOTD op donderdag.


Van het weertje genieten! ✗ Ik ging hardlopen, zij ging skaten. ✗ OOTD op vrijdag.


Details september, 2012. ✗ Trein. ✗ 2 uur en 20 minuten later en een volle tas verder.


FLUFFY! ✗ Een paar van mijn aankopen. ✗ From where I stand.

Ariana Grande - You don't know me (luister)

11 opmerkingen:

  1. Ik kijk hntm ook altijd terug, en wauw je laarsjes zijn zo tof! Nadat ik de primark ik ben geweest ben ik ook altijd al een beetje klaar met shoppen, en uitgeput haha!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh ik wil ook zo graag weer naar de Primark! De winter/herfstcollectie is echt super volgens mij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat wagentje is echt cute! Mooie foto's!

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. Wat een prachtig haar heb jij toch meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke diary weer! Dat bordeauxrode blousje staat je echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh ik ben benieuwd naar je shoplog, want die tas ziet er veelbelovend uit! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een heerlijk weekje, ik ben benieuwd naar je shoplog!
    Hele mooie foto's ook weer :)
    Liefs Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's weer! Ik ben benieuwd naar je aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.