donderdag 7 augustus 2014

Siena

En dit is dan photobomb nummer twee. Na ons bezoekje aan Florence was de volgende mooie plaats aan de beurt, namelijk Siena. We slenterden wat door de straatjes, namen eerst een kopje koffie en kwamen vervolgens uit op een prachtig plein: het Piazza del Campo. Op dat plein aten we onze stokbroodjes en zagen we onder onze neus een prachtig paar dat ging trouwen in Palazzo Publico. Ze waren ook nog eens Nederlands! Er waren een heleboel fotografen, maar ik heb zelf ook wat mooie foto's kunnen schieten. Heel erg leuk! Ook in Siena was een prachtige kathedraal te zien, namelijk de Cattedrale di Siena. We zijn niet naar binnen geweest, maar de buitenkant was ook al prachtig om te zien. We aten ons zoveelste ijsje en liepen wat langs de winkeltjes. Siena was ook erg mooi om gezien te hebben! Ben jij er wel eens geweest?

28 opmerkingen:

  1. Wat lief zeg vooral die met het kindje in het midden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Ik ben twee jaar geleden ook in Siena geweest en je hebt de sfeer die er hangt perfect op de foto's vast weten te leggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik ben er nog nooit geweest,maar wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel erg mooi uit, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wauw, prachtige foto's weer! Nu wil ik terug:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe foto's heb je geschoten. Ziet er erg mooi uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en vond het daar erg leuk! Je foto's zijn ontzettend mooi, zeker van het trouwpaar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's, vooral die van dat bruidspaar zijn erg schattig! Ik vind trouwens dat je foto's altijd heel erg mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, prachtige foto's! Mag ik vragen met welke camera en lens je ze hebt gemaakt? Ze zijn zo zuiver!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen! Ik heb ze gemaakt met mijn Canon 600D en de Canon EF 50mm f/1.8 II lens. En ik heb de foto's wel bewerkt qua contrast ;).

      Verwijderen
  10. Nou dit noem je inderdaad een photobomb! Wat veel foto's, een aantal zag ik ook al voorbijkomen op Instagram, leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, supermooie foto's! Die trouwjurk is echt prachtig! Italiƫ lijkt me echt heel mooi, hopelijk kan ik er snel een keertje heen, ik ben er namelijk nog nooit geweest, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We hebben Firenze gedaan vorig jaar en ik heb spijt dat we niet tot Siena gegaan zijn, en nu zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, echt hele mooie foto's! Ik heb meteen zin om er heen te gaan, haha.
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt super mooi! Lijkt me zo leuk om naartoe te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, supermooie foto's!! En dat bruidspaar ziet er echt prachtig uit!!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. That place looks amazing. I love Italy. Perfect pics. xa

    http://www.fashiondenis.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! Ik vond die 'paarden plaats' heel gaaf!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettende gave foto's allemaal! Ik krijg helemaal het vakantiegevoel hierdoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw prachtig! Vooral de foto's van de kaarten en het bruidspaar zijn mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben zelf een aantal jaar geleden ook in Siena geweest. Op het grote plein hadden ze toen een paarden race, dus alles was afgezet, super leuk. De kathedraal komt mij ook bekend voor, erg mooi. Wat leuk dat er mensen gingen trouwen, echt mooie foto's zijn dat geworden van het bruidspaar. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt hele leuke foto's! Lijkt me erg gezellig daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey hey Denise,
    Wat een supermooie foto's. Wij hebben een vraagje, welke lens (lenzen) gebruikte je voor deze foto's?
    xoxo
    cottoncandyblondies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik heb voor deze foto's de Canon EF 50mm f/1.8 II gebruikt!

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.