woensdag 28 mei 2014

Oh happy day!

Ik ben weer beter! En da's wel heel fijn. Want ik voelde me bijna een holbewoner. Vandaag kon ik weer even een ochtendje werken. Want ja, morgen en overmorgen ben ik vrij, net als veel andere mensen denk ik. Ik heb net ook nog een bezoekje gebracht aan de tandarts. Een nieuwe tandartspraktijk voor mij, want voorheen gingen we naar een tandarts die voor ons drie kwartier duurde om naartoe te rijden. Gelukkig is het nu een stukje dichterbij huis. De goede man begon mooi met 't verhaal dat ik er bijna voor spek en bonen zat met zo'n mooi gebit. Maar al vrij snel werd ik uit deze dagdroom verholpen. Er werden foto's gemaakt waarna de mededeling volgde dat ik een gat had. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar helaas. Ik heb mijn eerste gat! En blijkbaar liep ik er nog al een tijdje mee rond ook. Anyways. Na ziek zijn komt ZONNESCHIJN! Ik heb vandaag het meest geweldige nieuws te horen gekregen wat ik maar kon krijgen. Maar oh wat is het jammer dat ik dit nieuws eigenlijk nog niet naar buiten mag brengen. Dus houd mijn blog in de gaten of volg me gewoon lekker op Instagram. Daar is mijn profiel tijdelijk afgeschermd, zodat ik het toch al lekker kon delen! Iedereen een fijn, lang weekend gewenst!

11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik zag het goede nieuws al voorbij komen op instagram. Wat fijn zeg, echt heel goed nieuws. Je mag zeker trots zijn op jezelf want je hebt dit verdiend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik zag het voorbij komen op Instagram. Super goed!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's zeg!


    Mymakeupmemoire.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Denise, mooie foto's heb je gemaakt!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat balen van je gebit! De foto's zijn wel echt prachtig trouwens. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Gelukkig voel je je weer fit en minder voor je gaatje. Geniet van de vrije dag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je je weer beter bent! Ik heb het geweldige nieuws al gelezen op Instagram, super goed! Je kunt echt trots op jezelf zijn :D Mooie foto's ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.