zaterdag 23 november 2013

Outfit

Wat een mooie dag vandaag weer! Vanochtend startte ik de ochtend eens met een ander ontbijt dan normaal. Ik probeerde maar weer eens warme havermout met melk en daarin stukjes warme en koude appel, rozijnen, kaneel, wat stevia en een dotje appelstroop. De vorige keer kreeg ik het niet weg (met banaan en honing), dit vond ik wel te doen :). Ook maakte ik onderstaande outfitfoto's en at ik een lekkere lunch. Zometeen ga ik nog even het dorp in met mijn zusje. Daarna ben ik van plan een lange ronde te gaan hardlopen. Afgelopen woensdag bleek dat ik weer vooruit was gegaan qua tijd en kilometers. Daar ben ik best trots op! En vanavond ga ik naar The Hungergames met Giedo en Daphne, waar ik onwijs veel zin in heb! Fijn weekend iedereen.

Vest, shorts, t-shirt - Primark, ketting - H&M, schoenen - onbekend.

28 opmerkingen:

  1. Mooie outfit weer! Ik vind je broekje echt zó leuk hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Je heb het broekje mooi gecombineerd met simpele items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super super leuke outfit! Lekker herfstig haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, je vest is echt geweldig! Helaas was die er niet toen ik laatst bij de Primark was :(. Veel plezier bij de film, ik ga deze week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow echt heel stoere outfit! En je schoenen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfit! Ik vind je ketting zo mooi. Veel plezier bij The Hungergames. Ik ben gisteravond geweest en het was zeer geslaagd. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit weer! Wat goed dat je je hardloop tijd weer verbeterd hebt, ik ben bang dat ik ziek word als ik met dit koude weer ga hardlopen :') pussyyyy. Veel plezier bij de film!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je heel erg mooi, leuke kleur heeft je vest! Fijn weekend en veel plezier bij de film :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Ik ben vanmiddag naar hunger games geweest en hij is echt super vet! Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele leuke outfit ! Je vest is tof ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit, ik vind je short echt heel tof en je ketting is heel mooi! ❤
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! Echt tof hoe je dat broekje zo leuk combineert in het najaar, zou ik zelf niet op zijn gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige outfit
    ziet er super uit! hele leuke outfit die ik ook zou dragen

    liefs
    en geniet nog van je zondag'

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het vest staat je ontzettend mooi! Ik ben dit weekend lekker naar de Efteling geweest, ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zie je er weer mooi uit Denise :) Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke outfit, het vest s echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb je blog ontdekt via Jiami, wat een leuke stijl heb je!
    je lijkt echt ontzettend veel op Marly van der Velden zeg, alleen jouw figuur is een stuk mooier ;) zij is zo dun.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)! Je bent niet de eerste die dat zegt, ik heb het al heel vaak gehoord!

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.