maandag 3 september 2012

Outfit

Hoe was jullie weekend? Ik ging zaterdagavond met Esmée naar de Rede die weer werd geopend. Yellow Claw kwam optreden en het was een mooi feestje. We dansten de hele avond tot de lichten weer aangingen. Daarna was het weer - het wordt bijna een gewoonte - frikadellen eten bij Daan. Gisteren had ik een familiefeest en ik merkte wel dat ik behoorlijk moe was. We hadden een huifkartocht met als afsluiting een barbecue. Op de foto's zie je wat ik vandaag aanheb.

Blazer - H&M Divided, tregging - Crush, top - Italië, schoenen - H&M Divided, ketting en riempje - tweedehands.

Yeah Yeah Yeahs - Heads will roll (A-trak remix) (luister)

48 opmerkingen:

  1. super outfit!
    die kleuren staan je prachtig!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur van je broek is zo leuk! Je ziet er leuk uit vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een erg leuk weekend. Leuke outfit heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk koppie heb je :) Ik vind je ketting heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al die kleurtjes bij elkaar!!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blazer, echt een frisse kleur.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aawh prachtige outfit! Wat een mooie broek en blazer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit!
    Ik had een top weekend, een bloggersmeeting in amsterdam hihi :)
    Jou weekend klinkt ook super !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ey wat een leuke outfit zeg
    echt leuk hoe je de kleuren mooi combineert

    xx ladylewinsky.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. denise you have avery beautiful eyes.
    i dont know but maybe you like my style...
    fran

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/mom-and-son-in-plaza-de-colon.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah die 3e foto is zo mooi. Hele mooie outfit, hele leuke kleren. Klinkt als een vermoeiend weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit zeg, ik heb dezelfde broek en ook aan. :) Nice weekend zeg, ik heb zelf mijn verjaardag gevierd en ben vandaag jarig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke outfit zeg! mijn weekend was ook heel gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige outfit! Ik vind jouw broek vooral zo mooi. Bordeaux rood is echt mooi.
    Oeh yellow claw! Volgensmij heb jij je daar wel vermaakt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke outfit! Vind de combinatie van de kleuren erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw gaaf die burgundy broek met die kleur blazer!
    En je ogen zijn echt prachtig op die 3e foto :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Looooove je outfit! Die broek staat je echt geweldig. Vooral met die laarsjes! Je weekend klinkt trouwens ook heel erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit! Je broek en blazer passen echt mooi bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke outfit! Je schoenen zijn zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuke outfit! Mooi die knallende blazer hierbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klinkt gezellig! Deze outfit staat je heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooie outfit , de blazer is gewoon liefde !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's en superleuke outfit. Mooie nagels! x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een leuke broek, heb er zo ook ongeveer eentje besteld :D
    Toffe blazer ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh en de volgende keer moet je ook echt komen naar de blogger meeting, want ik wil je heel graag een keer zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk! Leuke riem ook met die roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie outfit! Ik zou het niet snel bedenken om turquoise met burgundy combineren, maar het staat echt super! En je hebt geweldig mooie lange benen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Het staat je echt heel mooi en de kleurencombinatie vind ik super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oh wauw echt een geweldinge outfit! Idd wat sarah al zegt maar ik vind het heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. super outfit die blazer past mooi bij je ogen!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een prachtige outfit! die broek heb ik ook en die blazer is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jou blog is echt zo leuk!
    Ik vind je riempje ook echt heel schattig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superlieve foto's, en hele leuke outfit!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Superleuke outfit!
    Die bordeauxrode broek is echt heel erg vet

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ziet er super uit Denise. Mijn weekend bestond uit hw maken, yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik had nog niet gereageerd, maar deze outfit is echt heel mooi Denise! En de foto's zijn ook geweldig! Klinkt als een leuk weekend trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke blog heb je zeg! En een hele leuke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow die kleuren staan mooi bij elkaar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind je schoenen heel erg leuk! :) ik ben even al je gemiste posts aan het bekijken en reageren haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.