zaterdag 26 mei 2012

Sunny days

Hmmm, wat zijn deze zonnige dagen heerlijk! Ik lig iedere dag wel even te zonnen en ik word steeds een klein beetje bruiner. I like that. Zoals je ziet heb ik watermeloennagels gemaakt. Ik doe eigenlijk nooit nail-arts, maar ik vind dit zo schattig. Gisteravond ging ik naar Giedo om te eten en spelletjes te doen. We deden Scrabble en Boggle. Later op de avond kwamen Daphne en Else. Toen deden we Set, Boggle en Trivial Pursuit. Was heel gezellig! Morgen heb ik een high-tea van mijn lieve vriendinnetje Lisa die haar verjaardag viert. Enjoy your days!

Will.i.am & Eva Simons - This is love (luister)

39 opmerkingen:

  1. Heerlijk weer inderdaad ! Erg mooie nagels zeg!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos hihi! Die watermeloen nagels zijn cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, ik vind je watermeloennagels leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat zijn je nagels leuk! Nu krijg ik zin in watermeloen, hihi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah echt leuk gedaan met je nagels!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor iemand die nooit nail-arts maakt zijn je nagels echt goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je nagels zijn goed gelukt, veel plezier bij de high tea morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke foto's! je nagels zijn heel mooi gelukt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohn, wat zijn je nagels mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hè, dit weer? Je nagels zijn trouwens heel moou gelukt. En zo'n typische avond alleen maar spelletjes doen is echt heel leuk. :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het echt een gave nailart.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh wat een prachtige nagels heb je zeg! echt heel schattig! haha om die tweede foto moest ik echt lachen, hijh is echt leuk! (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto`s! Wat een leuke nail art!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige nagels. Lekker weer inderdaad, ik ben ook al lekker aan het zonnen geweest vandaag. Uiteindelijk was ik toch wat te lui, dus ben ik Gooische Vrouwen gaan kijken haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geniet er volop van!
    Leuke nagels, zoiets heb ik ook een keer gemaakt :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha die tweede foto is echt geweldig :). En je nagels zijn echt goed gelukt!
    Liefs, Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaah wat een cute nagels! Ze zijn echt goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha leuke foto's,
    en je nagels zijn echt gaaf!
    Men ik moet ook een keertje echt tijd maken om zo'n kunstwerk op m'n nagels te creëren, ik geloof dat dat bij mij echt jaren gaat duren haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ahhhw, die nagels, geweldig!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha wat een leuke foto's! Je nagels zijn ook super goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die tweede foto is leuk : ) Je nagels zijn mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. aawh super vet!
    elkaar volgen via GFC &bloglovin'?
    xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke foto's zeg! je nagels zijn heel leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super je nagels! En hele leuke foto's!

    XX
    http://hazydestination.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik hou van je foto's & ik ga morgen die nagels ook doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah leuke foto's! En je nagels zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die nagels zijn echt superleuk! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.