donderdag 5 januari 2012

Nail polish

Wauw, super leuk zeg, er is al een aantal mensen dat de tutorial heeft geprobeerd! Namelijk Luna, Ellen en Diana. Fijn dat ik mensen hiermee kan helpen :). Mijn vakantie is verder niet zo boeiend, 's ochtends doe ik vaak even wat voor school en verder.. tja, bloggen, tumblr, lezen, films kijken.. En gisteravond was ik gezellig bij Lisa. Ik heb de afgelopen week trouwens zo veel bezoekers gehad! Echt heel leuk, het komt denk ik omdat ik veel heb geblogd. Ik heb daarnet even wat fotootjes gemaakt van al mijn nagellak. Het is niet véél, ook niet weinig. Ik vind het wel goed zo.. maar af en toe zie ik weer eens een kleurtje dat ik echt graag wil hebben.

Hebben jullie veel nagellak?

43 opmerkingen:

  1. Ah, super leuke lakjes! Mijn vakantie bestaat een beetje uit het zelfde haha! Fijne dag nog XXX

    http://thefashionfields.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb denk ik net zoveel als jou haha, alleen dan allemaal van Catrice.
    Leuke kleurtjes allemaal x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice! Wat een leuke doppen met de zebraprint!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt super leuke lakjes!
    Ik zou van mezelf niet zeggen dat ik veel nagellak heb, maar anderen vinden van wel. Ik hou gewoon van nagellak!
    En mijn vakantie bestaat uit studeren. Volgende week examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt echt leuke kleurtjes!
    ik heb echt teveel, ga er binnenkort maar eens een aantal weg doen. De bak waarin ik ze bewaar is vol .. geen goed teken.
    & Ik ga van de week nog eens aan de slag met je tutorial wil het echt graag uitproberen! :)xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt best veel lakjes, zitten echt hele mooie tussen! Super leuk. Nog een fijne vakantie haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat heb jij veel nagellak zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Mooie nagellakjes. Ook van veel verschillende merken, wij hebben alleen maar van Catrice (want die sparen wij). Nog bedankt voor die tutorial, het zijn hele fijne programma's waar ik leuke headers mee kan maken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind het wel veel haha!

    Maar wat een super leuke kleurtjes!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurjes! Ik ben de tel een beetje kwijt.. Zo rond de 115lakjes, haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet veeeel? Ik vind het aardig wat haha. Mag ik vragen hoe jij je lakjes sorteert en opbergt? Ik krijg ze maar niet makkelijk opgeborgen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn potjes net eventjes geteld..
    64:$
    haha best veel dus
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, ik hou echt van je blog! Zo leuk om te lezen, ik ga de tutorial trouwens ook nog zeker proberen. Fijne nagellakcollectie heb je ook! Ik heb er een kleine 150... oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie nagellak allemaal!
    Ik heb zelf zo'n 50/60 potjes nagellak. :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke lakjes! Je bent de leukste blogger hier, naar mijn mening, dus je mag van mij best zovaak blijven bloggen hoor haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kleurtjes! Ik heb best veel Catrice maar gebruik het amper, eigenlijk, haha. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo dat is een flinke collectie, erg leuk!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh i see! Handig zeg, ik heb nu alles in een klein bakje maar het puilt uit haha. :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw dat zijn er veel.
    Ik vind je blog echt leuk en orgineel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie stash!
    Hele mooie kleurtjes!
    Ik heb ook wel veel nagellak haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt echt een super leuke blog !
    Misschien kunnen we elkaar gaan volgen?
    Ik volg je nu alvast via bloglovin & gfc !
    En ik hoop dat je me terug volgt !

    Liefs, Berrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! Ik heb 3 van die groote snoep poten vol met nagellak staan ben dol op alle kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nice collection!! (:

    lepinkbow.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke header! En wat leuk dat je die tutorial gemaakt hebt :)
    ik heb aardig wat nagellakjes maar niet zo veel als jij, ik ruim het allemaal ook snel op haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, je hebt echt leuke kleurtjes! Ik heb er eigenlijk best weinig, maar ik wil er wel meer hebben, hihi.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woow, wat heb jij veel nagellak. Ik heb er denk ik 15.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke lakjes! Ik zelf heb er echt teveel, haha. Ongeveer 100 nu, denk ik. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En ik dacht dat ik al veel had, haha!
    Leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kleurtjes allemaal.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het ziet er echt vrolijk uit, allemaal bij elkaar! Ja, ik heb echt teveel nagellak, maar toch koop ik steeds weer bij omdat je nooit álle kleuren kunt hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kleurtjes! :) ik heb ook veel nagellak en mijn collectie blijft nog continu groeien :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat een collectie! Wel mooie kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.