maandag 19 december 2011

Hey, I heard you are a wild one

Vandaag had ik een stagedag, en kwam mijn rayondocent om me te beoordelen! Meestal maak ik me daar best wel druk om, maar nu wilde ik er voor het slapen gaan niet teveel over nadenken. En het ging gewoon goed, ik heb een ruim voldoende gekregen :). Ze zei dat ik rustig en duidelijk was. Mijn mentor was tevreden en ik ook! Morgen en overmorgen moet ik de hele dag zingen in de kerstviering op de Pabo en kan ik niet naar stage. Ik bedenk me nu trouwens dat ik nog niet alle liedjes uit mijn hoofd ken, oeps. Wat wil je ook met de tekst: na na na kindje teer, sus sus en krijt niet meer. Hmhm.

Omdat ik gisteren niet gepost heb, is er vanaf vandaag een nieuwe BOTW. Het is Veronique. Een leuk meisje, een leuke blog, there's nothing else to say!

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuk topje, en mooi dat het goed ging !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk je outfit!
    ik vind je vorige post ook erg leuk met de blouse en trui collage . super leuk gedaan!
    jou outfit met blouse en trui is ook mooi!

    New outfit post;
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk topje! Geweldig dat ik BOTW ben, super lief :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een superleuke blog
    ik volg je ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk topje/jurkje!
    succes met al die liedjes morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit!
    En succes met alle liedjes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto! Je kamer vind ik echt heel mooi! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke foto, dat bloesje (jurkje?) is superschattig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag die foto al op tumblr! Vind het zo een leuke foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke foto! je straalt helemaal:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk voor je dat je een voldoende hebt gehaald! Die blog van Veronique is leuk! ;) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankje voor je lieve reactie! je foto is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.