zondag 4 december 2011

4 december

Gisteravond ging ik met vriendinnen uit in Het Haasje. Het was echt heel druk, maar wel leuk. We bleven tot twee uur, omdat we niet te laat weg wilden gaan. Ik wilde net kijken of onze foto er al opstond, maar toen zag ik ineens onze 'vorige' foto op de eerste pagina, haha (klik). Vandaag ben ik bezig geweest met mijn surprise en heb ik mijn gedicht op mooi papier geschreven. We gaan straks eerst lekker gourmetten en dan Sinterklaas vieren. Dit was trouwens de outfit die ik gisteren aanhad!

Mijn BOTW is Anouck. Ik kende haar al vóórdat ik blogspot had. Ik volg haar blog met plezier. Haar kledingstijl is leuk en ze post veel verschillende dingen. Kijken!

Avicii - Snow machine (luister)

24 opmerkingen:

  1. ik ga ook straks gezellig courmette ^^ en wat een prachtige outfit! ik vind je ketting ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, meid wat sta je toch altijd mooi op foto's!

    Veel plezier straks:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit!

    eet smakelijk met het gourmetten!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De blouse is echt heel mooi. Fijn dat het gezellig was. Veel plezier vanavond met het gourmetten en Sinterklaas vieren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit!

    Veel plezier vanavond, hihi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het tuniekje staat je leuk!
    &Ik ga eventjes een kijkje nemen op haar blog (:
    Ik geloof dat ik haar al ken, but just in case ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie foto's!
    En idd, voor 1,50 is het palette zeker oké :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vier morgen sinterklaas en dan gaan we ook gourmetten, gezellig! Heel veel plezier! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga gelijk naar je BOTW kijken! Je kiest altijd erg leuke blogs uit! En wauw, wat een mooie outfit! Die ketting is echt prachtig! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's. Goed om te lezen dat je het gister avond leuk hebt gehad in het haasje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Denise wat een prachtige foto's en outfit! En wat lief dat je mij heb gekozen voor BOTW!
    Ik ga vanavond ook heerlijk gourmetten en sinterklaas vieren, veel plezier vanavond :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die blouse zag ik ook in de winkel hangen,
    hij is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit! Vooral die blouse vind ik prachtig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! En wat zie je er mooi uit op de foto die van het uitgaan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind jouw blousje en hakken zo mooi, deze outfit is ook erg leuk. En wat een leuke foto (bij het Haasje). Ik ga gelijk even op de blog van Anouck kijken. :0

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit, dat blousje staat heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk! Die blouse staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.