woensdag 14 september 2011

Long days

Ja ja, ik ben er nog. Het is alleen dat ik nauwelijks tijd heb om te bloggen vanwege mijn bizar lange schooldagen. Maandag had ik natuurlijk stage en op dinsdag had ik van kwart voor 9 tot half 6 les. Vandaag tot kwart voor 4. Het is zó moeilijk om je aandacht bij alle lessen te houden. We hebben veel nieuwe vakken. Het laatste uur hadden we mens en maatschappij en dan gaan we het over kinderen hebben die gepest worden, zijn misbruikt, enzovoort. Dat lijkt me wel heel interessant om meer over te leren. Uit school ging ik weer gezellig met Lisa mee. We kijken dan altijd programma's terug, zoals De Villa, haha. En we hebben lekker pannenkoeken gegeten. Morgen heb ik studiegroepdag en daarna begint mijn weekend, want vrijdag ben ik lekker vrij. En dat is natuurlijk niet heel vervelend..!

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en leuke spontane foto! En pff wat een lange schooldagen. En dan zeur ik over een schooldag van 08.30 tot 14.20 haha.

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto! je ogen springen er echt uit! Ik heb een beetje t zelfde probleem t is echt lastig te combineren als je zoon druk programma naast het bloggen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice pics!



    http://www.fashiontnt.com/
    all the best, nicol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ogen heb je zeg!
    wauw

    new outfitpost
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto!
    volgens mij is iedereen de laatste tijd druk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto, en je hebt echt super mooie ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen zeg van die lange dagen! Geniet lekker van je vrije dag ik zit al op school! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto!

    je kan me de link geven van een van de foto's van je blog, als het maar een portretfoto is, maar als ik jou was zou ik even wachten tot ik zeker weet wat er wint :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto!
    &Je nieuwe header is erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.