zondag 4 september 2011

Dus je denkt dat je me kent?

Ben jij een echte trouwe lezer van mijn blog? Dan heb ik hier een leuke quiz voor je. De antwoorden op de vragen kun je alleen weten als je mijn blog goed volgt. Maar iedereen mag meedoen, hoe meer mensen, hoe beter. Wat levert het op als je alle vragen goed hebt? Een plaatstje op mijn blog rechtsboven naast mijn posts als blog of the week. Dus heb je niets te doen, doe dan alsjeblieft mee! Als je alle vragen gemaakt hebt kun je de laatste open vraag nog doen om extra kans te maken. Degene die de meeste antwoorden goed heeft wint natuurlijk. Na deze blog of the week kies ik zelf blogs uit, dus wie weet kom je er wel eens te staan. Liefs!


18 opmerkingen:

  1. Oei, lastig! Ik volg je al vanaf begin 2010 (trouwe volger dus) dus ik ga het zeker even proberen! Heb de vragen even over genomen voor de makkelijkheid. :)

    1. Wat zijn mijn favoriete online series?
    Mijn antwoord: c

    2. In welke landen ben ik dit jaar geweest?
    Mijn antwoord: b

    3. In welke stad ga ik naar school?
    Mijn antwoord: a

    4. Wat voor een site had ik vóór blogspot?
    Mijn antwoord: c

    5. Wat zijn mijn favoriete buitenlandse blogs?
    Mijn antwoord: a (gok ik)

    6. Wat zijn mijn favoriete Nederlandse blogs?
    Mijn antwoord: b

    7. Wat voor werk doe ik?
    Mijn antwoord: b

    8. Wat wil je nog kwijt over mij/mijn blog?
    Denise, je hebt echt een supertoffe blog! Ik lees je posts erg graag en kijk altijd even elke dag op je blog of er wat nieuws staat. Je maakt ook, as always, prachtige foto's! En je lay outs zijn altijd prachtig. Je blog is top.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, oeps! Verwijder die reactie maar, hihi. Ik heb de antwoorden hier geplaatst perongeluk, hihi. Zal ik ze nogmaals sturen naar je mail?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, oh! Ik heb ze nou net nog wel even gemaild, haha. Typische enthousiasme, hihi. Maar toch bedankt voor het zeggen! Superleuk zo'n vragenlijstje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke actie hihi! Ik weet niet of ik alles weet, maar ik doe mijn best hihi!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, leuk idee! maar ik heb nog maar pas je blog ontdekt, dus ja :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil niet meedoen, maar ik ga het hier even in de reactie proberen ^^. Ik volg je blog nog niet lang, maar ik ga het proberen met wat ik vooral zou kiezen ^^. Eerst heb ik C en voor de rest allemaal A. Juist? Ik denk het eigenlijk niet ^^.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hehe ik kan eindelijk weer je blog lezen na mijn vakantie! Haha heel leuk idee !Alleen weet ik er maar 2/3 denk ik..hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik zit nu op men iphone maar morgen op school ga ik even mailen! Volg je blog al zo lang ben benieuwd! Super leuk en orgineel idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke lay-out van die vragen, echt onwijs mooi gedaan! Heb je daar een speciaal programma voor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ideetje, maar kan helaas niet alles beantwoorden haha

    Fashiable

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leukk!!:)
    ik zou t allemaal niet weten:D
    maar vind het wel super leuk!

    New outfitpost - www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat grappig, ik weet denk ik lang niet alles maar ik ga wel meedoen !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk blogje en interview zeg :)
    Heel leuk.

    Groetjes

    Http://elinesphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee! Echt orgineel, en de lay-out is inderdaad erg mooi <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk idee, ik heb je een mailtje gestuurd.
    ik ben benieuwd hoeveel ik goed heb (:
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha, wat leuk dit! ik zie je blog pas net dus i'm afraid dat ik ze niet kan beantwoorden. ik ben wel nieuwsgierig :p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.