zaterdag 2 juli 2011

We love sale

Blegh, ik heb er best weer een druk dagje opzitten. Ik heb gewerkt en daarna heb ik weer - heel verrassend - aan een verslag gewerkt. Nog twee dagen hierna, en dan hóóp ik dat ik klaar ben! Het zou namelijk nog kunnen dat een van de verslagen niet goed is en dat ik iets moet aanvullen of opnieuw moet doen. Laten we hopen van niet. Gisteren moest ik 's ochtends op school zijn voor mentorles, maar 's avonds waren de barbecue en het eindfeest pas. Daarom ben ik nog even de stad ingegaan om wat uitverkoopjes te scoren, haha. Het topje is van H&M en de leggings zijn van Pieces. De sandaaltjes komen uit een boetiekje. Zoiets had ik nog helemaal niet. Ze zijn echt leuk voor op vakantie. Hebben jullie ook al lekker gewinkeld in de sale?

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sandaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice meis!
    ik ben ook lekker wezen shoppen met de sale zal binnekort even mijn aankoopjes showen op mijn blog!;)
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sandalen zijn echt héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke sandaaltjes!
    ik heb wel wat dingetjes id sale gekocht, ben nog niet veel geweldigs tegengekomen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes zeg! Hoe duur waren die leggings van Pieces? Ze zijn erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die treggins zitten zo fijn! heb ze ook;) mooie sandaaltjes, heb inderdaad ook al inkopen gedaan, haha.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke aankoopjes!
    Ik moet toch even iets rechtzetten, er hebben 50 mensen meegedaan, maar ik moest de entries erbij optellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, die sandaaltjes! Echt super!

    Bedankt voor je comment, ik kan het boek zeker aanraden!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw ik vind die sandaaltjes echt super leuk ;o
    hopelijk ben je snel klaar met school!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. onwijs leuk, ook die 2 kleuren leggings van pieces!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leukleukleuk, die sandaaltjes zijn heel erg apart, positief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. volgens mij woon jij bij mij in de buurt, dus bij welk boetiekje heb je de sandaaltjes gekocht? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha nee oke dat is niet heel dichtbij, maar ik wist dat jij wel eens in Zwolle winkelde. En ik woon dus in Zwolle! Dus vandaar. Ik ga morgen meteen even naar die winkel toe! Dankje. Heb je die broekleggings ook in Zwolle gekocht dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh oké, dat wordt duimen! maar ik ga morgen ipv vandaag, want heb morgen mijn laatste toets dus vandaag nog hard leren! zit je in Zwolle op school?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wauw!
    ik heb ook verschillende kleuren van die leggings! maar dan niet deze 2! die rode heb ik nog nooit in de winkels gezien! maar ik moet hem hebben. ik denk dat ik nog maar even op zoek ga! XO, Eva van www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.