vrijdag 6 mei 2011

Shoplog

Ik ben net terug van een heerlijk dagje winkelen in Almere. Dat was echt even wat ik nodig had, haha. Ik heb niet al mijn geld opgemaakt, want ik ga volgende week ook nog even winkelen met Lisa. Ik heb een paar dingen gekocht die ik graag wilde, zoals een zwart shortje en een tas. De H&M ketting wilde ik ook heel graag, dus die heb ik ook meegenomen. Voor mij voelt dit een beetje als een laatste vakantiedag. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf morgen een week lang aan school ga werken. Ik heb namelijk bizar veel verslagen die nog afmoeten. Het is ook wel weer eens tijd voor een outfitpost, dus die houden jullie tegoed. Kiss.

Zwarte jeans - H&M, lichtblauwe jeans - Zara, zwart shortje - H&M, witte gympjes - H&M, ketting - H&M, cremekleurige blouse - H&M, roze top - New Yorker, fake Alexa - New Yorker

37 opmerkingen:

  1. Mooie ketting en tas!

    Liefs, Samm
    @ www.afterstylecomesfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met al deze geweldig leuke items kun je heel wat outfitjes samenstellen! Leuk geshopt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, die fake alexa is echt gaaf! voor de rest hele leuke aankoopjes! liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aww thanks, dat is super lief ! Helaas snap ik nooit wat van Tumblr, ik heb wel een account maar ik ben nog nooit verder gekomen als dat haha.

    Leuke aankopen dit ! Vooral dat korte shortje, weet zeker dat die je goed staat !

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeuke aankoopjes. Je tas vind ik echt geweldig. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bovenaan vind je zo link 'volgen'! Volg joun blog trouwens ook, wel anoniem ;) maar dan weet je het! Vind je layout en alles heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel!
    Die zwarte shorts zijn echt superleuk!
    Leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb je dan nog een week vakantie hierna? wat heerlijk! Leuke aankoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke aankoopjes! De shortjes zijn superleuk! Ik krijg nu ook weer zin om te shoppen, hihi. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie tas ♥ Dat shirtje van de H&M heb ik ook, maar dan in het oranje. Ik moest perse iets oranjes voor Koninginnedag en dat shirt was tenminste nog mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel voor je comment ! :)

    Leuke blog ! ik volg je al een tijdje stiekem

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahh die satchel ♥
    Hoeveel kostte die?
    Erg leuke aankopen!
    Oh en trouwens, op dit moment loopt er een give away op mijn blog waarbij je een kledingstuk kan uitkiezen. Misschien wil je meedoen haha?

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt super leuke aankopen! vooral dat shortje en die tas. ik moet ook maar weer aan school beginnen.. hmm geen zin haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. goeie aankoopjes! vooral die fake mulberry is erg mooi :)
    xoxo
    http://storyofstyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jeeeeeeeeeeeesus wat kan jij shoppen ahaha! superleuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke blog heb je! ik zit zelf ook op de pabo! daarom vind ik het natuurlijk extra leuk om je posts te lezen. hoeveelste jaar student ben je? en op welke pabo zit je?

    liefs nina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuk!
    waar heb je die tas vandaan;o
    die is zoo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I looooove your bag, echt die tas is helemaal mijn stijl, ik heb ook die shortjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. aaah ziet er allemaal leuk uit! kussieee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die tas is leuk! hoe duur was de tas?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @ Nina: ik zit in het tweede jaar en zit op de Katholieke Pabo in Zwolle :).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oehw die zwarte shorts zijn echt supergaaf!
    Misschien dat ik dan toch nog eventjes een blik moet werpen in de H&M ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.