dinsdag 1 februari 2011

The words start flowing

Ik had een laaange schooldag. Bij mentoruur zouden we het gaan hebben over het veranderen van de studiegroepen. Meer dan de helft was ertegen, maar het gebeurde toch omdat er geen andere optie was. Op het einde van de dag kon je beslissen of je een godsdienst/levensbeschouwing diploma wilt halen. Je kon uit verschillende dingen kiezen en ik heb gekozen om mee te denken over een viering en om mee te zingen bij een viering. Het kost veel tijd, maar zo'n diploma is wel heel handig. Verder heb ik zoals je ziet weer een nieuwe layout gemaakt voor mijn blog. Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden!

33 opmerkingen:

  1. Aaaah geweldig! Zijn die shoes van alysamoda? Staat je superleuk meissie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lay out is erg leuk! Vooral je banner. Alleen de kleur van het lettertype is een beetje onleesbaar, hihi (vooral als iemand kleurenblind is). Je hebt trouwens een hele leuke outfit aan! :D Het is misschien al een tijdje geleden, maar bedankt voor de reactie nog op één van mijn blogs! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt trouwens een nieuwe volger bij! :) Je blog is erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk, vind je layout ook mooi! Hoe maak je dat zo mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brrr, lange schooldagen zijn altijd vervelend. Ik heb er 2 per week, maar als die afgelopen zijn heb ik wel zoiets van, ik heb je ergste dagen gehad ;)! Je nieuwe header is super, as always..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je header super gaaf! Ik vind je schoentjes ook zo onwijs kicke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! en wauwie je header is echt super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi outfit meis !
    had het ook op gs gezegt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk en je nieuwe header ook echt super. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit ! En je nieuwe layout is ook super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, erg leuk weer! ♥ je layout is echt weer heel mooi geworden, vind dat je ze altijd zo leuk bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je lay-out is echt prachtig! Super leuk dat je zo vaak wisseld!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke outfits!Ik heb je getagd op mijn blog.
    Je hebt een award ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je header is leuk! En leuke outfit, ik wil jouw benen, haha. En volgensmij hebben jullie een supermooi huis. ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb je genomineerd voor de stylish blogger award
    zie het
    hier:
    http://stylememories.blogspot.com/2011/02/stylish-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. you have a really great blog!
    (www.guusvanvugt.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi!
    is die jeans van de hm divided? want dan heb ik hem namelijk ook:D:P
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie outfit! en ik vind je nieuwe header ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heyhey meid! Alles goed?
    Ik vond je blog via Style momories & wat een leuke blog heb je!

    Zullen we elkaar volgen? Laat maar weten!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel, ja ik heb het aangepast, maar het veranderd pas over een aantal dagen, het is wel een beetje lastig, maar ik hoop dat hij straks goed gaat:)
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De layout is leuk!
    En je schoenen zijn echt geweldig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je nieuwe header is leukk! Alleen waarom het getal 36? Of is dat een domme vraag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leukk!
    Ik volg je al een tijdje, leuke blog heb je!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk!

    Ik heb in Londen gewoond haha, and love it, dus jij ook alvast veeeel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.