dinsdag 8 februari 2011

-

Omdat ik vorige week niet had gesport, was ik van plan deze week twee keer te gaan. Ik ging gisteren zelfs wat eerder om misschien nog wat van de finale van ANTM te zien, maar dat liep even anders. Ik had eerst drie kwartier gefitnesst en wilde daarna zumba doen, maar dat was op maandag pas om kwart over 8. Dus probeerde ik 'body workout'. Nou, dat heb ik geweten. Het ging zó snel. Ik vond mezelf heel zielig, haha. Uiteindelijk heb ik ook maar zumba gedaan, iets wat ik tenminste wél kan. Totale tijd dat ik heb gesport: 2 uur en 3 kwartier. En, uiteindelijk heb ik ANTM dus niet meer gezien. Ik hoop dat Nicole heeft gewonnen, omdat ik haar vanaf de eerste aflevering al geweldig vond. Ik kijk de herhaling wel!

22 opmerkingen:

  1. nicole heeft gewonnen. (:
    ik vind haar ook echt super mooi/leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha nicole heeft gewonnen ;p.
    Ik was juist helemaal niet voor haar, juist voor die andere.

    & leuke fotoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow jij bent goed bezig geweest in de sportschool!
    Mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook steeds voor Nicole! Alleen in de laaste aflevering gunde ik het Laura ineens zo erg! Ik weet niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schoenen!
    www.musthavefashion.nl / www.musthavefashionblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke foto!!
    woow goed bezig geweest =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke look! En knap hoor dat je het zó lang kunt volhouden om te sporten haha, ik zou dan helemaal kapot zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo zo, lekker sportief, haha!
    nicole heeft inderdaad gewonnen, ik was ook van haar, ze had echt een gezichtje wat niemand heeft! mooie outfit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit een super leuke header!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hoor dat sporten, ik voel me zo fit na het sporten. Je outfit is super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou waarom vertellen jullie nou al wie er heeeft gewonnen:PXD

    mooi jurkje zeg!~
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nicole heeft gewonnen ja (:
    & een leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, hele mooie foto ♥

    Liefs Jaimie
    Jeemmful

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk jurke :)
    en knap dat je dat sporten zolang vol houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie outfit! En oh germ haha, iedereen heeft je al voorgezegd wie er gaat winnen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love your pics! just found your blog...adorable.

    if you love vintage clothing come check out our site! new items all week.... yum...

    www.lalalandvintageclothing.com
    www.avintagelovestory.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nicole was ook mijn favo!En ze heeft gewonnen. Mensen met rood haar vind ik gewoon heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, respect dat je het zo lang hebt volgehouden, haha! :) Leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.