woensdag 25 augustus 2010

Oldies

Deze foto's stonden al eerder op mijn blog. I still like them!

33 opmerkingen:

  1. Leuke foto en mooie outfit! I love the bag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn inderdaad heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your blog, ik heb uit verveeling AL je posts gelezen hahaha. :$ Je hebt echt super leuke foto's allemaal. Ik ga je volgen want ik wil niks meer missen hihi. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, mooie foto's & blog! ik had je stijlboek ook op girlscene gezien! ik volg je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks voor je reactie !
    Dit zijn idd leuke fotos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! En wat een mooie tas op je laatste foto. Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke outfit. Ik vind je vestje erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke foto's!
    haha dit is super grappig, op je header die ketting, heb ik gisteren in een oude kast gevonden bij ons thuis maar dan met een witte achtergrond! die had mijn moeder vroeger geborduurd, vast een bekend patroontje toen!
    Waar heb jij m vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha oehh goed dat je t zegt!
    heb het gelijk veranderd!
    50 cent maar =o

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woow ind echt hele mooie foto´s!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OLD BUT GOLD!

    ik vind je styleboek trouwens geweldig.
    ik zit er ook over na te denken.
    maar ik denk dat als school weer is begonnen ik er geen tijd meer voor heb. maar ik heb altijd jouw styleboek nog om te bewonderen.

    xxx Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaa, dankjee.
    maar toch blijf jij mijn voorbeeld hoor.
    xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heeeeele leuke foto's ..

    maximevnamen.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt prachtige foto's!
    Allemaal helemaal waard om nog een keertje op je blog te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk, vooral die bloemen! Het is wel raar om je haar zo steil te zien op de laatste :)

    Kvind je nieuwe header ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die foto's zijn ook gewoon superleuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw Denise :o
    jouw blog is zo ontzettend cool!
    het is gewoon een BOM van inspiratie :$
    xoxolotte.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.