dinsdag 19 januari 2010

1753

Bonsoir! Ik moet eerst even iets vertellen over gisteren. Voor muziek had ik de opdracht om mijn stageklas een lied aan te leren. Ik stond voor de klas met een zonnebril op mijn hoofd en een prikstok ik mijn hand. Proppen papier lagen op de grond. Wat een bende! Ik vertelde dat ik ze het lied de rommelruimrocker ging aanleren. Ik had ook zelf bewegingen bij het liedje bedacht. Het was zo leuk, haha! En ik kreeg er ook nog een goede beoordeling voor! En ANTM is weer begonnen, I already got some faves. Jullie? Morgen hebben we voorleesontbijt op school en 's middags is er de opening van de 'brede school'. Wordt vast leuk!

6 opmerkingen:

  1. gheghe. zonnebril & prikstok? Geniaal :'D
    ik krijg er meteen een soort blue's brothers idee bij xD je foto's zijn een inspiraaatie ;D

    byeeee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, wat grappig, dat stukje van dat liedje ;p
    hele mooie foto's btw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah denies!
    Echt super leuke foto!
    Maare je moet me helpen.
    Ik moet met school 1 dag stage lopen.
    Maar ik heb echt geen idee waar :S
    Weet jij nog iets?
    Ik dacht miss op mijn basisschool.
    maar ik weet het echt niet.

    - - - Lots of love.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mat mooi je bent er echt goed in zie ik, hoe lang ben je er al mee bezig?

    x Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice photo! =D
    Hahaha leuk bedacht, die rommelruimrocker... Had er graag een filmpje van willen zien =P
    Ik ken dat liedje helemaal niet, vroeger zongen wij alleen maar 'in de maneschijn' en dat soort liedjes haha ;-)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, sorry dat ik zo lang niet heb gereageert. Ben heel druk enzo! Maar hihi, wat leuk bedacht :D. Volgens mij vinden de kinderen je heel leuk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.